Product Card reprezintă descrierea detaliată a caracteristicilor produsului de vânzare.
La 999 Market, am evidențiat regulile și recomandările de bază pentru proiectarea cardului de produs:
Secțiune - alegeți o secțiune și o subsecțiune. Dacă nu știți ce să alegeți, căutați aici – Nu știți unde să publicați?
Selectați tipul de ofertă - Magazin. Completați titlul în două limbi, astfel încât clienții să găsească mai repede produsul dvs. în căutări.
Ca să completați câmpul "Descriere", trebuie să introduceți un text neformatat care să nu depășească 20 000 de caractere. Acest câmp este destinat pentru o scurtă descriere a produsului.
Câmpul "HTML" vă permite să adăugați text și cod, precum și să formatați textul, să adăugați liste, liste numerotate, aliniere și indentare. În acest câmp puteți insera cod HTML și puteți vedea imediat cum va fi afișat în anunț. Câmpul "HTML" vă permite să faceți o descriere mai detaliată a produsului și să o prezentați frumos.
Diferența dintre aceste câmpuri constă în aceea că "Descriere" este pentru o scurtă descriere a produsului, în timp ce câmpul "HTML" vă permite să creați o descriere mai detaliată și mai frumoasă a produsului, inclusiv formatarea textului și adăugarea altor elemente.
Pentru a vă conecta produsele la livrare, trebuie să completați cîmpurile relevante atunci cînd trimiteți un anunț sau când le modificați pe cele existente. Produse cu livrare sunt marcate cu eticheta verde "Cumpărați cu livrare" și sunt afișate pe pagina de produse 999. Butonul "Cumpără acum" de pe site-ul web permite utilizatorilor să achiziționeze rapid și convenabil bunurile solicitate.
În compartimentul "Livrare", este nevoie să specificați parametrii produselor, cum ar fi greutatea, înălțimea, lățimea și lungimea, necesare pentru serviciul de curierat. De asemenea, trebuie să specificați regiunea în care se află magazinul dvs., astfel încât cumpărătorii să poată estima costul livrării.
Prețul produsului trebuie să fie valabil la data publicării anunțului. Dacă aveți o reducere la vreun produs, trebuie să indicați vechiul preț, astfel încât cumpărătorii să poată vedea diferența dintre prețul nou și cel vechi. De asemenea, trebuie să specificați procentul de reducere, care va fi afișat în lista de produse și pe pagina produsului.
În compartimentul "Caracteristici principale", fiecare subcategorie de produse poate avea diferite caracteristici care trebuie specificate pentru a crește probabilitatea de vânzare. Cu cât includeți mai multe detalii despre produs, cu atât este mai probabil să fie cumpărat fără întrebări suplimentare.
Specificând un număr maxim de caracteristici pentru produse, veți crește probabilitatea ca produsul să fie găsit în căutări. Cu cât furnizați mai multe date despre un produs, cu atât sunt mai mari șansele ca acesta să nimerească în filtrele de căutare.
Pentru a atrage atenția potențialilor cumpărători, este important să acordați o atenție deosebită numărului și calității imaginilor cu produsul. Iată câteva reguli de bază care vă ajută să creați imagini vandabile:
Respectați aceste reguli pentru a atrage mai multă atenție asupra ofertelor de produse și pentru a crește vânzările.