Cum se lucrează cu comenzile?

La apăsarea butonului "Cumpără", utilizatorul completează formularul de comandă, precizând cantitatea de produse și metoda dorită de livrare și de plată. După plasarea comenzii, magazinul primește o notificare, iar detaliile Despre comandă pot fi vizualizate în cabinetul personal.
Imediat ce clientul finalizează comanda, magazinul primește câteva notificări:

  • o notificare în aplicația
  • o notificare în Cabinetul personal la rubrica Comenzile mele"
  • o notificare prin robot Viber – opțiune disponibilă pentru toți vânzătorii. Robotul poate fi configurat prin intermediul unui cod QR:
confirm-order

Pentru a asigura confortul maxim al cumpărătorului, se recomandă confirmarea (sau respingerea) comenzii în termen de o oră, dar nu mai târziu de 12 ore. În cazul în care comanda este confirmată, cumpărătorul este notificat cu privire la termenul de livrare.

Magazinul are două opțiuni pentru livrarea produselor.

Prima opțiune – magazinul face singur livrarea. Trebuie să selectați metoda de livrare "Curier de la magazin". După ce produsele au fost livrate, trebuie să schimbați statutul comenzii în "Livrat" în secțiunea "Comenzile mele" din Cabinetul personal.

A doua opțiune este livrarea prin serviciul de curierat. La confirmarea comenzii, selectați metoda de livrare "Serviciu de curierat". Magazinul pregătește marfa în prealabil, împachetează și livrează coletul către serviciul de curierat în forma corespunzătoare. După livrarea reușită, serviciul de curierat va schimba statutul comenzii.

Care sunt etapele colaborării cu un serviciu de curierat?

Colaborarea cu un serviciu de curierat implică mai multe etape care asigură livrarea eficientă și sigură a produselor.

  • Verificarea și confirmarea disponibilității stocurilor.
  • Magazinul pregătește coletul în prealabil (!) pentru serviciul de curierat prin ambalarea corespunzătoare a produselor.
  • După ce produsele au fost ridicate, magazinul imprimă factura care apare în registrul de comenzi din Cabinetul personal. Nu mai este nevoie să completați documentul!
  • Serviciul de curierat vă sună în avans și vă anunță când vor veni să ia coletul pentru livrare.
  • Curierul și magazinul verifică documentele (factura pe care magazinul a imprimat-o și a atașat-o la colet).
  • Magazinul predă coletul curierului. După livrarea reușită, serviciul de curierat va schimba statutul comenzii în "Livrat".
  • La câteva zile după livrarea reușită, magazinul primește banii pentru produs în contul său curent.
Începeți să pregătiți coletul imediat ce comanda este confirmată.