Anunțul este expirat.

Asistent personal,ajutor director

Suntem o companie relativ noua pe piata dar cu un potențial mare de creștere in domeniul frumuseții și sănătății! Misiunea noastra este de a face clientii nostri mai sanatosi,sa uite de rutina zilnică,stres și griji! Avem disponibil postul vacant de asistent personal al directorului și este o oportunitate ideală pentru candidații organizați, eficienți și profesioniști, dornici să contribuie semnificativ la succesul companiei. Responsabilități: Oferirea unui suport de calitate în gestionarea programului zilnic al directorului Executarea sarcinilor de serviciu, inclusiv obligațiile de curierat. Analiza concurentei Căutare,interviu angajați și controlul de îndeplinire a sarcinilor angajaților Cunoștințe Microsoft Office Alte sarcini administrative Cerințe: Profesionalism, organizare și încredere. Capacitatea de a comunica eficient și de a stabili relații cu colegii, clienții și partenerii. Oferim: Program de lucru de la distanța (9:00-19:00),disponibil/a extraprogram in caz de urgentă. Posibilitatea de a creste pe plan profesional Salariu motivant + bonusuri Acest rol necesită o persoană care nu doar își îndeplinește sarcinile, ci și contribuie semnificativ la activitatea companiei, demonstrând inițiativă, responsabilitate și calități de lider. Pentru a aplica la acest post vacant,complectati ancheta de mai jos: docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe3hkL5l4ttm9rMMMWRwZGi-Z6AzCwm4lufBNX5iLT_SLae9w/viewform
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul joblist.md

Descriere

  • Salariu, de la 5 000 lei
  • Orarul de lucru Flexibil
  • Lucru de sezon Nu

Date de contact

  • Persoana de contact Natalia
  • Email mevitamasaj@gmail.com

Competențe

  • Învățământul Superioare
  • Experiență Până la 2 ani
Vizualizări: 199 (astăzi 1)