Secretar administrativ

Cerințe: -Studii superioare -Capacitatea de autoorganizare; - Flexibilitate; - Punctualitate. Responsabilitățile principale: - organizarea eficientă a activității în cadrul biroului; - activităţi specifice de secretariat: evidenţa şi înregistrarea corespondenţei de intrare-ieşire, de stocare, arhivarea documentelor - asigurarea transmiterii documentelor prin poştă, fax, e-mail - Colaborare cu departamentele suport (contabilitate, producere). Cunoașterea limbilor engleza și rusa. Salariu10 000. Doar candidații selectați vor fi telefonați și invitați mai tîrziu la interviu.
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul joblist.md

Descriere

  • Orarul de lucru Full time
  • Lucru de sezon Nu

Limbi străine

  • Română
  • Rusă

Competențe

  • Învățământul Superioare
  • Experiență 2-3 ani

Date de contact

  • Persoana de contact Tatiana
  • Email tehgazgrup@gmail.com
trimisă