Operator Call-Centru / Limba Italiană

Cerințe: Vorbire fluentă a limbilor română și italiană Persoană sociabilă cu clienții potențiali și existenți Bune abilități organizatorice și comportament proactiv Avantaje: Experiență de muncă în post similar Experiență de lucru în soft-uri de CRM (exemplu: AmoCRM) Responsabilități principale: Răspunderea rapidă la mesajele înregistrate și acumulate în CRM Preluarea apelurilor telefonice, furnizarea informațiilor solicitate Suport informațional și logistic acordat clienților pre și post vânzare Efectuarea de programări conform solicitărilor clienților
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul joblist.md

Descriere

  • Orarul de lucru Full time
  • Lucru de sezon Nu

Limbi străine

  • Română
  • Engleză
  • Franceză

Competențe

  • Învățământul Fără studii
  • Experiență Până la 2 ani

Date de contact

  • Persoana de contact Vladisav

Subcategorie

trimisă